• Ćwiczenia w łóżku
    Wystarczy chwila i kwestię treningu można mieć z głowy.
  • Spacer jesienią
    Zdecydowana większość osób (84 proc.) w wieku 50+ deklaruje, że jest aktywna fizycznie – wynika z badania „Zdrowie i aktywność fizyczna Polaków 50+” przeprowadzonego dla Santander Consumer Banku przez agencję marketingowo-badawczą SilverWave.
  • Kobieta ćwiczy w klubie fitness
    Siłownie nabierają masy. W ubiegłym roku Polacy w klubach fitness zostawili 3,65 mld zł - informuje "Puls Biznesu" na podstawie raportu Deloitte i EuropeActive.
  • Żeby aktywność była zdrowa / fot. materiały PZU S.A.
    Statystycznie robimy się coraz bardziej aktywni. To, co widać gołym okiem, potwierdzają kolejne ankiety wśród Polaków. Wybór form aktywności jest olbrzymi!
  • Trening
    Zaczynasz swoją przygodę ze sportem i wybrałeś właśnie bieganie? A może przygotowujesz się do kolejnego maratonu i chcesz pokonać życiowy rekord? Eksperci LUX MED radzą, aby właściwe zadbać o swój organizm i przygotowanie do wysiłku, co pozwoli uniknąć niepotrzebnych kontuzji. Poznaj zatem najważniejsze zasady, jak biegać zdrowo i mądrze.
  • Czas na ruch!
    Zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważna jest aktywność fizyczna dla szczupłej sylwetki i zdrowia, tylko ciągle nie masz na to czasu... Ale czy aby na pewno? Wiemy, kiedy możesz poćwiczyć.
  • Dieta
    Być na diecie a przestrzegać diety to dwie zupełnie różne rzeczy. Przedstawiamy kilka prostych sposobów, które pomogą trzymać się wytyczonych celów dietetycznych i utrzymać codzienny plan odżywiania pod kontrolą.
  • Jazda na rowerze
    Wiosna to doskonały czas zmian nawyków żywieniowych i zwiększonej aktywności fizycznej. Eksperci przekonują, że w ten sposób zregenerujmy nasz organizm po zimie.
  • Ćwiczenia w biurze
    Osoby wykonujący tzw. pracę biurową, czyli najczęściej siedzącą powinny koniecznie w codziennym rozkładzie zajęć znaleźć czas na aktywność fizyczną. Zwykle zaleca się 30 minut dziennie umiarkowanie intensywnych ćwiczeń, przynajmniej pięć razy w tygodniu.
  • Trening
    Intensywne ćwiczenia sprzyjają powielaniu się komórek macierzystych, które odpowiadają za odnawianie się narządów - wskazują najnowsze badania. Pojawia się też coraz więcej dowodów na to, że długość naszego życia zależy od liczby i dobrego stanu komórek macierzystych.