• Katarzyna Dziurska
    Katarzyna Dziurska to mistrzyni świata w Fitness Figure Classic oraz mistrzyni Europy w Bikini Fitness. Polska trenerka opowiedziała, jak wygląda jej cykl przygotowań do zawodów kulturystycznych.
  • Ćwiczenie z szarfami
    Co w 2017 roku zdobędzie serca miłośników sportu? Bartek Jędrzejak z "Dzień Dobry TVN" sprawdził, które z aktywności fizycznych będą najbardziej trendy.
  • Bieganie zimą
    Wszechobecny kult zdrowego stylu życia i młodości sprawiają, że coraz częściej decydujemy się na uprawianie sportu. Jedną z jego najpowszechniejszych form jest bieganie. Niestety zazwyczaj przygodę z joggingiem rozpoczynamy bez odpowiedniego przygotowania.
  • Spacer
    Jak wynika z badań brytyjskich naukowców, żeby zachować dobrą formę, należy codziennie zrobić 10 tysięcy kroków. Ile kroków robią Michał Baryza, Tamara Gonzales Perea i Jan Pirowski?
  • Klepsydra
    "Jak człowiek dba o siebie, to do końca życia jest młody" - powiedział Czesław Beer, 80-letni instruktor jogi. "Niezbędnym warunkiem dobrego samopoczucia jest sprawność fizyczna" - dodał. Jaką stosuje dietę? Czy istnieje gen długowieczności?
  • Mężczyzna na kolarzówce
    "Rozciągać się, zacząć spokojnie, stopniowo zwiększać dystans i forma sama przyjdzie" - Rafał Majka radzi kolarzom-amatorom.
  • Kobieta ćwiczy tai chi
    Tai chi, czyli chińska gimnastyka relaksacyjna polegająca na płynnych ruchach przypominających walkę z niewidzialnym przeciwnikiem, powinna być zalecana seniorom – przekonują eksperci.
  • Małżonkowie trzymają się za dłonie
    Angielscy uczeni przeprowadzili badanie z udziałem ponad 10 tysięcy osób. Wskazują, kto więcej zyskuje zdrowia, jeśli stanie na ślubnym kobiercu.
  • Komu grożą żylaki?
    Siedzący tryb życia, brak ruchu, ale także stojąca praca, wysokie obcasy, ciąża lub terapia hormonalna - to najpopularniejsze czynniki, które wpływają na powstawanie żylaków. Choć może się wydawać, że jest to problem wyłącznie natury estetycznej, to okazuje się, że nieleczenie pierwszych objawów choroby, może prowadzić do wielu poważnych schorzeń. Jak zadbać o nogi, zapobiegać powstawaniu żylaków, a przede wszystkim, jak leczyć tę dolegliwość?
  • Trening
    Trening funkcjonalny imituje ruchy człowieka podczas wykonywania podstawowych czynności codziennego życia, takich jak podnoszenie toreb z zakupami, noszenie dziecka czy wysiadanie z samochodu. Doskonale rzeźbi sylwetkę, poprawia kondycję, pozwala uniknąć urazów oraz zwiększa wydajność ciała podczas codziennych czynności. Już 20 minut dziennie regularnych ćwiczeń daje efekty w postaci bardziej gibkiego i silnego ciała, o czym przekonała się prezenterka VIVA Polska Kasia Kępka.